10 filmów, które lubię oglądać część 1

Uwielbiam oglądać filmy, na chwilę dzięki nimi przenoszę się do zupełnie innej rzeczywistości.


1.''Przeminęło z wiatrem''. Vivien Leigh jako Scarlet O' Hara była genialna. Nie wspomnę o kostiumach w których wystąpiła w filmie. Ten film zdecydowanie zasłużył  na Oscara.
Może nie mam za bardzo się czym chwalić, ale po obejrzeniu filmu byłam w szoku jak bardzo jestem podobna do jednej z bohaterek filmu. Dało mi to trochę do myślenia. Ciekawie jest zobaczyć swoje zachowane w krzywym zwierciadle.

2. ''Włoskie wakacje'' z Audrey Hepburn. Film opowiada historię księżniczki ciekawej poznania prawdziwego życia, która nie spodziewała się, że  spotka miłość. Po tym filmie uznałam Audrey za ikonę mody a filmy z jej udziałem oglądam z wielką przyjemnością.

3. ''Sokół Maltański''  film z intrygą kryminalną w tle. Warto go obejrzeć dla Humphreya Bogarta.

4. ''Artysta". Zakochałam się w tym filmie. Zrobiony jest w stylistyce lat 50.
Ładne kostiumy głównej bohaterki. Widać, że aktorzy włożyli dużo czasu i pracy w przygotowanie się do roli, np. po scenie ze stepowaniem. Film jest niemy.

5.''Pamiętnik'' komedia romantyczna. Opowiada piękną historię miłosną, którą jest warto obejrzeć.

6. musical ''Moulin Rouge" historia miłości ubogiego poety do gwiazdy najsłynniejszego nocnego klubu w Paryżu.

7. musical ''Nędznicy" musical osadzony w czasach rewolucji francuskiej, opowiada historię byłego więźnia, który zdobył pozycję i majątek i wykorzystuje je do pomocy biednym.

8. musical ''Upiór z Opery'' wersja z 2016 roku. Oszałamiająco piękna muzyka i oprawa filmu. Opowiada historię nieszczęśliwej miłości mistrza do swojej uczennicy.

9. ''Służące'' film jest osadzony w latach 50 i opowiada historię czarnoskórych służących, porusza  problem segregacji rasowej w Stanach Zjednoczonych.

10. ''Ojciec chrzęstny'' część 1 film opowiada historię nowojorskiej rodziny mafijnej. Klimat filmu bardzo mi się podobał. Zwłaszcza sceneria i muzyka z filmu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nieromantyczny Reumatyzm

Jakie są rodzaje materiałów ubrań ?

Tarta z kremem mascarpone i truskawkami