PODZIĘKOWANIE ZA 1000 WYŚWIETLEŃ

Kochani, bardzo chciałabym wam podziękować za pierwsze 1000 wyświetleń mojego bloga, gdyby nie wy to nie chciałoby mi się pisać kolejnych wpisów. Cieszę się, że do mnie zaglądacie i czytacie moje wpisy. Po ilości wyświetleń widzę co lubicie czytać i po tym staram się dobierać więcej eko tematyki, którą uwielbiam. Dopiero się uczę prowadzić bloga więc odbiega on od ideału ale się staram aby był on autentyczny. Z jakością zdjęć też jest średnio ale obiecuję z czasem nauczyć się robić je coraz ładniejsze. Rok temu zaczęłam prowadzić bloga ale po przypadkowym usunięciu trzech pierwszych wpisów wkurzyłam się i przestałam pisać, ale dalej chciałam pisać bloga i to małe marzenie dalej za mną chodziło, więc 12 kwietnia 2020 roku zaczęłam na nowo prowadzić bloga. Nie spodziewałam się, że tak szybko zwiększy się grono moich czytelników. Dziękuję, że jesteście ;-)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nieromantyczny Reumatyzm

Jakie są rodzaje materiałów ubrań ?

Tarta z kremem mascarpone i truskawkami